جدیدترین مطالب

به گزارش عصرهامون سردار محمدرضا نقدی در پنجمین یادواره حبیب دلها گفت: شهید بزرگوار حاج حبیب لک زایی، خصوصیات بالایی دارد. در وقت رزمندگی و سخت ترین شرایط و صحنه های نبرد، مانند کوه زیر باران آتش دشمن می ایستد و قریب یک صد ترکش به بدن این رزمنده مجاهد فی سبیل الله اصابت می کند، چشم او در راه خداوند می رود، اما از مسیر جهاد دست برنمی دارد.
 وی بیان کرد: این شخصیت رزمنده میدان نبرد، که طبیعتاً باید طبع خشن، تند و انعطاف ناپذیر داشته باشد، در میان محرومان روی خاک می نشیند و برای آنها آستین بالا می زند، اشتغال ایجاد می کند و خود را خدمتگذار آنها می داند. شخصیت سردار لک زایی با این خصوصیات، شب زنده دار و اهل مناجات و معرفت افزایی است، میدان دار امر به معروف و نهی از منکر و ترویج دهنده فرهنگ مهدویت می شود. حاج حبیب لک زایی نماد برجسته جمع اضداد در وجود خودش بود.

 سردار محمدرضا نقدی گفت: اینها درس هایی است که فقط شاگردان مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و حضرت امیرالمومنین علی (ع) می توانند به چنین جایگاه هایی دست یابند.
 معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: شهید حاج حبیب لک زایی در مقام یک معلم، جوانان و بسیجیانی تربیت کرد که افتخارات عظیمی در همین منطقه آفریده اند. در تمام نقاط دنیا اگر یک تروریست با کمربند انتحاری مشاهده شود تمامی نیروها از تروریست فاصله می گیرند، اما در استان سیستان و بلوچستان جوانانی چون شهیدان گلدوی، کیخا، بزی و آسوده، شاگردان مکتب حاج حبیب لک زایی با دلاورمردی و غیرت و از خودگذشتگی تروریست هایی که قصد هتک حرمت به ساحت مسجد و آسیب رساندن به مردم را دارند در آغوش می گیرند.
 
وی خاطر نشان ساخت: پیام هایی که این شهدای گلگون کفن ما به دنیا مخابره کرده اند، به جان و دل انسان ها می نشیند و جوانان را یکی پس از دیگری برای ایستادگی در مقابل استکبار برمی انگیزد.  این عظمت، ابهت، صلابت و معرفت الهی است که دشمن را به وحشت انداخته است، آمریکا و استکبار جهانی از همین مکتب و شاگردان آن می ترسند. آنها می بینند که این مکتب مسیرش را طی می کند و از این رو دشمن از سپاه و بسیج مکتبی می ترسد.
 
سردار نقدی ادامه داد: صحنه گردان اصلی استکبار جهانی – آمریکا، صهیونیسم بین الملل است و برای آنها تفاوتی ندارد که چه شخصیتی رئیس جمهور آمریکا باشد، مهم عملی کردن نقشه آنها است. اما امروز ایران اسلامی با آموزه های منحصر بفرد الهی بساط استکبار را در هم پیچیده است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد فرماندهی کل سپاه ادامه داد: استکبار با حربه تحریم در تلاش برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی است، در این بین افرادی می گویند که با مذاکره و نرمش مشکلات اقتصادی حل می شود و رهبر معظم انقلاب هوشمندانه و معجزه وار فرمودند که مساله با مذاکره حل نمی شود و آمریکا همان عهد شکنی که بوده است، خواهد بود. امروز با این حوادث، تمام افرادی که در تردید بودند، بیدار شده اند و می بینند که مذاکره و اعتماد به آمریکا هیچ نفعی ندارد.
 
سردار نقدی در پایان گفت: اصلی ترین آموزه ای که شهدا به ما آموخته اند این است که وقتی به خدا توکل می کنیم، می توانیم حرکت کنیم و راه ما، راه شهداست ، راهی که پرچم پرافتخار اسلام را در جای جای جهان به اهتزاز درآورده است.
 پنجمین سالگرد سردار شهید حاج حبیب لک زایی با حضور معاون فرهنگی ستاد کل فرماندهی سپاه پاسداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و جماعات، خانواده معظم شهدا، مدیران کل، بزرگان طوایف و ریش سفیدان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه در  پنجشنبه 27 مهرماه در مجتمع فرهنگی سردار شهید حاج حبیب لک زایی شهرستان نیمروز برگزار شد.
 

گزارش تصویری پنجمین سالگرد شهادت سردار حبیب لک زایی در شهرستان نیمروز

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید